Ska snart sova

- Ska snart sova så det här blir mitt sista inlägg för idag, tråkigt va ? Ska inte vara så ego. Men jag e väldigt trött har tydligen inte lyckats somna iaf hmm.. dum man är när man faktikst har en säng och en dator att kolla film på, men kollat film har jag såklart gjort ska bara sova nu och vet inte hur det ska gå till, så får vi önska mig lycka till så jag kommer upp ? Man vill ju (inte) missa skoldagen imorgon heä heä Men nya roliga gubbar slängde jag in oxå, ni kommer se dom lite då och då, men ingen fara dom står inte i vägen...! Btw jag har så jävla ont i magen typ vid äggstockarna blir förbannad det kommer förstöra min natt i guesse... Men god natt alla coola där ute vi hörs i morgon ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0