Jag vet inte vad som är felet

Under ett par dagar har jag velat komma in i en rutin där man går i skolan och gör sina läxor typ 1 timmer per dag. Men helt ärligt verkar det gå helt åt helvete. Och ja jag vet man bör kunna fixa sånt där, gosh det e ju skit lätt ? Men nej inte för mig, jag tkr det e så jäkla svår att fokusera & Kosentrera, och sen har jag inte tålamod & är alltid stressad. Det här går inte! Vad ska jag göra, ringa polia ? Men nej, nu ska jag vara seriös. & Nu är jag seriös. Men ska försöka så gott det går får väl hålla tummarna för att det kommer gå bra 8an & 9an för jag ska verkligen skärpa mig & gå igenom genomgångar dock vara i tid och gå på alla lektioner vare sig jag vill eller inte. Vad kan hindra mig ? Jo MUNTLIG REDOVISNING, har ingen självförtroende, eller jo det har jag men just det här året hatar jag bara att gå fram och göra min grej. (Det är för jag e lat, utan har ingen rädsla)

- Just nu; Sitter jag hos Tim & Alex, ingen nyhet jag vet ! Men alltid lika kul att vara här. Man gör ändå så mkt här än att vara hemma hos mig och sitta och spela, dra sig vid tv & ja ni vet hur det kan vara när man e hemma. Borta e alltid bäst hemma är alltid bra, nu blev det tvärtom men skit samma det e så jag menar iallafall som helst. By The Way så har jag Utegångs förbud eftersom jag inte skött skolan och massa annat, men nu e älskade bror så snäll så att han faktiskt lät mig sova borta ♥ 

Jag skriver mkt just nu, men det e just nu det e läget att "chill vid datan" & Skriva en jäkla massa. Men i morgon är det söndag och jag ska hem tidigt alltså innan middag, ska äta middag hemma/duscha/göra home work. That is so funny, or not ! Men nu orkar jag inte skriva 300sidor som det brukar vara i en bok men vi hörs ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: tess

2010-05-12 @ 08:32:32
Postat av: Tess

Sööt blogg maria !:)

2010-05-12 @ 08:33:01
URL: http://tessssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0