Blev trotts allt data ändå !

- blev trotts allt dator iaf, idag väntat på att skoldagen ska försvinna & rinna iväg heäheä. Men efter det drog jag till banken men det var stängd så drog till sumpan, där träffa jag Matilda & efter att ha varit med Matilda träffa jag några andra...

- En katt jävel höll på och komma t oss och kela and shit. Men jag & en till drev typ om att sparka i väg den och sånt och det va ju kul, men samtidigt taskigt ! Efter att katten drog iväg efter vårt skrämande på katten och så ser en av min kompis ett papper och info om katten och ringer och det stod "hittelön" på papperet och att katten va försvunnen. Så vi ser katten och jagar sönder den, en människa kom och hjälpte oss lite om vart den drog och sånt. Tillslut efter halvtimme letande om inte mer! Så va det fel katt ! Den andra "riktiga" katten va den som vi drev om att sparka och sånt var där uppe i backen vi var från början, ganska svår och beskriva men det va ändå kul och sånt :)

Just nu tänker jag svara på frågorna på frågestunden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0