600kr i handen WOHO!

- Hej hej bloggen i dag gick jag inte till skolan för jag skulle göra ett ärende... 
Så jag vaknade runt 10/11 på morgonen och satte mig på balkongen och hade kul för mig själv. Sedan så satte jag på mig vanliga kläder & smink. Sen drog jag ut och satte mig på t-banan t t-centralen & när jag hade gjort det så bytte jag och tog Roslagsbanan! Drog till Täby och gjorde ett ärende och fick 600kr i hand eller 100kr hade jag redan så jag spendera det till, 4a örhöngen, mat/smootie, vita shorts, pilot brillor det e ju sommar så vrf inte ? hår klämmor, brun puder, bikini & jag orkar inte rabbla upp allt det kanske e allt men det e säkert ngt jag glömmt (som vanligt) Men i morgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men vi hörs !

Trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0