Trött & Besviken !

Tjenixen alla reader´s ! Allt e feta nice förutom att jag faktikst är trött & Besviken!
1. jag e trött pga av att jag steg upp 20min innan skolan börja, det e ju skit tidigt eftersom man inte är så duktig att sköta skolan, men jag jobbar på det ! Och sen så när man kommer hem så somnar man halv 9 !? Så tidigt jag somna på soffan sedan kuta jag inte på mitt rum asso jag KUTTA ! Venne vrf jag fick en sån ryck att göra det blev väl rädd att jag skulle bli pigg haha...

2. Varför jag e besviken e för att jag inte kan träffa mina vänner från berga, vill ut och chilla med Frida & några av hennes kompisar vi ska va ute på hennes land typ snart... men kunde ej eftersom jag ska dö på planet eller ngt.. ! Sen fråga malin vad jag skulle göra nästa fredag, kan inte då heller! ÅHH!? Har inte träffat mina bästavänner från berga typ halvår och vissa 1år men ändå har vi kontakt sjuk glad för det! men nu orkar jag inte skriva på känns som om jag kommer få träningsvärk..? Driver.. Men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0