Ny dator !

Tjena har inte bloggat pa 4dagar & nagra timmar, suck..(?) Iaf jag va pa morsans begravning idag & mar lite piss vill traffa min bastavan Jennifer ! Behover verkligen snacka & traffa henne.... Det e anda ganska nice har i Thailand fint vader coola stuff hitta man! Hitta en jeffla roset som va sa ful sa jag va tvungen att kopa den... Bla & stor! Min kusse sager att det ser ut som ett jeffla svamp hus ovanfor mitt huvud.. SUCK IGEN! KOPT EN NY DATOR SOM SAGT, svart ganska latt, barbar dock. Ganska chill. men jag hatar att det finns thai knappar oxa, kan ta massa bilder sen om ni vill se datan. Ska trotts allt inte kopa kamera for 11tusen ska jag handla saker ist..! Det e val nice, ska tigga lite money for the camera av mina PARON! Orkante blogga ses puss !

HAR NI DET BRA I SVERIGE ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0