FREDAG & EN SPECIEL DAG !

Fredag, äntligen eller hur ? Jag har varit i skolan och haft kul eller ja nästan hahaha skolan e ju alltid tråkig. Men jag drog till IP och kolla på Idrottsklassen det va ju kul, lite blåsigt bara men de va lugnt !

MISSADE ALEX STUDENT
, det va inte awsome det sög balle att man inte kunde vara där och kolla på när han faktiskt åkte flak och grejer, vill ju inte missa ngt så stort! Men nu e jag här hos han och gratta han och han LUKTADE NER SKVÄTTAD ÖL! Great, tumme upp för det så han drog in i duchen och snart ska vi typ ha öppethus och jag e HÄR WIHO! Så vi ska äta och dricka gott, asso läsk för mig :/ :)

Ha en finemang fredag jag e super GLAD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0