tillbaka i sverige !

Godmorgon e tbx i sverige (som tur är) jag kom tbx i går morse kl 08.00 landa planet.. Sedan kom vi hem, sen kl 11.00 drog jag till några som jag inte träffat på en fucking månad haha. Iaf, saknar Thailand rätt så mkt träffa kussens polare osv.. Lärde känna otroligt mkt folk som jag saknar just nu. Hade skiiiiiiiiit kul med kussarna och de iaf. Ute sent fick skäll varjedag typ.

Va nära på att gadda mig, vi satt exakt 12 st i ett litet rum som fanns ute på baksidan av alla hus. En av killarna hade en gaddnings maskin som han gjort själv o.O tog aldrig foto på den men skit samma det va helt skruvat och såg skit kul ut. Hälften gadda sig och han som gadda rita skit fint och gadda.. Sen fråga han om jag skulle gadda. Va inte säker... Ville ha en på nacken elr bakom örat men får väl vänta med det kanske t nästa år..? Näeehh får vänta tills man blir 18år hahaha

Saknar att åka moppe, fan va jag saknar det.. Nästa år får jag en ny moppe en auto! YES :) Åka vart man vill för bil får man ju inte köra där haha

SKRIVER MERA SENARE SKA DRA OCH GÖRA EN GREJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0