- 28 Juli, Snackat & planerat!

Nu den 1a Augusti kommer jag få ett helt eget space vilket betyder ett eget rum! Bestämmt tema & allt sånt skit. Dock har jag snackat med Matilda & hon är ute på landet (fucking skit) Men hon åker väl hem sen då ska vi träffas så det blir väl feta nice !

I går så spela jag Gears of war 1 OMG va ont i ögonen jag fick, glömt att blinka ? Men det va första gången jag körde i 30min så kom jag till typ... Okej nu vet jag inte så mycket om spelet men aja försöker förklara. Men kom till nån uppdrag där man va tvungen att lura en "hysterisk halv äcklig figur" & leda den till en jävla massa dörrar som den skulle springa in i & jag fick minst köra om den 5 gånger. Tillslut blev jag arg och va helt äckligt svettig på kontrollen (xbox kontroll) IAF FÖRSTAGÅNGEN jag verkligen FASTNAR för spelet, nästa är väl att klara ut hela skiten & börja på 2an sen 3an ?! INGEN ANNING, men kul va det iaf. Va duktig för att va nybörjare! TUMME UPP ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0