- 18 Juli, något riktigt tråkigt...

öhh ja ni ser ju själva here we go;

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
va gör du bästis? ♥
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag bara undra :P
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
vad gör alla / gjort i sommar?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
nä inte kul o va tsm med nån
vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
logga msn
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
gumman vad gör du? ♥♥
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
haha asså jag orkar inte
8. Vad vill du höra mest av allt?
min flickvän (A) va de najs i thailand elr ?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
du e inte med någon va ? :P
10. Din romantiska replik?
tja syrran du får ha en trevlig resa nu, så ses vi när ni kommer hem igen
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen ?
vart fan e du. jag vet att du ser men du skiter i att svara vi ska åka i morgon kom hem och packa då du skulle ju "städa" sa du igår men ingeting händer. kom hem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0