Your first love

- Egentligen orkar jag inte att blogga, jag mår psykist piss dåligt & ingen kan få mig glad precis just nu. Så... ge er, tänk inte ens tanken att smsa & ringa...

Men i "bloggvärden" är jag alltid snäll så skriva "your first love" e helt okej att göra!

- My first love okey, Jag har haft otroligt mycket kärlek som hoppar ut & in i mitt liv, ungefär som grodor haha! Men en person jag aldrig glömmer tar jag upp nu. en jag har varit tillsammans med, men min första kärlek var... Hmm.. Om jag tänker efter så va det Wille. Men han e ute ur mina tankar, dock mitt liv. Har inte träffat eller sett han på typ 1år, men sånt där händer... Vi va tillsammans typ 4månader & var på G ett bra tag.. Men så sket allt sig, tårarna rann,mådde piss,saknaden & allt det där. Jag älskade verkligen att känna att ha någon bredvid mig att veta att han alltid finns där för mig, spelar ingen roll när eller tid på natten eller sånt där, älskade små retas med han & smsa & veta att han älskade mig & att det fanns någon plats i mitt hjärta som gjorde mig glad, varm & trygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0