Your best friend

- Jag har fler än 1 bästavän, det kanske låter helt åt helvete & hur man pallar med med alla & finns det ingen slut på vänskapen eller skapas det aldrig bråk ?

Såklart det finns ett slut i varje fina stunder man har skapat & varit med om.. Minnen som aldrig ska raderas, citaten gillar jag "Minnen som aldrig ska raderas" Man blir besviken & ledsen efter allt man genomgått, men förr eller senare tar det slut, synd nog. Men det beror inte bara på bästavännen utan en själv oxå, finns många andledningar & man ångrar det. Men det är inte många bästavänner jag har förlorat, det finns hur många som helst som fortfarande står kvar i mitt liv & i hjärtat. Dom är inte falska, jag vet exakt vart jag kan vända mig till så fort det är något. Men insett att man inte kan ha allt & alla i sitt liv, nån stans finns det ett slut & man vet vilka som är falska & vilka som är äkta, så är det bara!

Självklart finns det alltid bråk & gräl i vänskapen, det är något som man faktiskt får va berädd på i livet & det är något man aldrig kan komma i från, tänk om alla skulle vara snälla & artiga... Då kan man inte säga det man tycker då skulle allt bli mer kaos än vad det är annars. Det kanske låter galet, men det e för f*n bra att det faktiskt finns gräl & bråk... I slut ändan blir det alltid bra.

Min bästavän just nu som jag är med dagligen är ju Jennifer, hon & jag är så tajta. Vi har varit bästavänner i 1år den 3december 2009 blev det vi, & 1 år är ingenting för mig hoppas vi blir gammla ihop (haha) fan va sajk, men har aldrig vågat släppa henne fast jag trodde det skulle kännas rätt om jag skulle göra det, men vad fan jag sitter i slut ändan & saknar henne & mår dåligt, har aldrig mått dåligare över en bästavän som henne.. Släpper henne aldrig, känner inte så just nu iaf.. Hoppas jag aldrig känner att vilja förlora henne (vilket som inte kommer hända igen) men ja jag ÄLSKAR HENNE...

Älskar resten av mina bästavänner oxå, det klart. Men just nu finns jennifer så nära mig hon bor liksom 20 min från mig alla andra e långt bort & jag har inte trätffat er berga barn på 1år om inte mer, sen finns det andra oxå fast dom går jag & hälsar på & snackar ut nästan 3 gånger iveckan osv.... Älskar er alla ! Tack för att vänskapen finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0