Introduce yourself

- Maria var namnet! Nilsson i efternamn... Om det inte finns ballare efternamn (?) Gillar att skriva & blogga, det lättnar en del av tyngden på vissa saker, dock ger det minnen som aldrig ska raderas, typ som minnen för livet hur ballt e inte det ? En egen webbsida liksom, vem tackar nej? Inte jag! Hur töntigt nog det än låter gillar jag att blogga (thats is) Vem klagar på Bilder, texter & Videon ?

Jag har alltid problem i mitt liv, fast dom löser jag ut för det mesta, fast ibland går vissa saker inte att lösa t.ex
- Glömma bort någon person
- Hatar du en person, så e personen stämplad som hatad hela livet
- Sömnproblem
- Skolan
- Kärlek
 
Och massa annat som inte kommer ut...

Jag är ofta olycklig, sällan jag e lycklig med andra ord. Jag har finnaste vännerna på jorden det sköna e att dom e äldre en mig dvs, respekt & tacksam hjälp får jag helatiden av dom, helt underbara! Fast dom har inte varit med i bloggen så mycet, gillar inte hänga ut folk... Men kanske ska göra det så fort jag & mina vänner ses ?

Jag föredrar Kaffe ist för tea. Jag är ung & dum ni räknar ut själva.

Vad kan man säga mer ? Puss & godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Allt går inte att lösa, men mycket går att förbättra! :)

2010-12-15 @ 20:33:12
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0