- 7 december

Skoltrött kan man lungt säga, skötta alla lektioner förutom matten, svårt att komma tillbaka i en rutin som att gå i skolan verkligen (alla lektioner) Förrut kunde jag bara slappa när jag kände för det, sitta i min ensamhet & lyssna på hög rock eller vad det va jag lyssna på, så jag flög & kom iväg i mina egna tankar... Fan va härligt det va! Men sen så har jag ändå ångest över att inte ha gått på lektioner men ändå varit i skolan... Fan va svårt detta är!! Men ni kankse tänker "Haha, har du gått i skolan 1 hel dag men ändå missat ett ? Fyfan va keff" Säger bara såhär, pekar en fet finger till dig & för mig själv e det psykist svårt att acceptera att jag ska sköta, verkligen ska ska ska! Ej skolka eller försvinna i min egen värd, fast jag hatar att gå i skolan...

Men säger så här, jag e s  k  i  t s   t  o  l  t över mig själv i dag :)

Dricker dock en varm tee dryck "kvällsro" var namnet.

Vi ses & ja jag e hos Tim & ALex

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0