- 6 december

Närmare Jul för varjedag som går, det e mysigt! Mysigt med att man faktiskt kan mysa & varva ner, har ni tänkt på att när det e sommar så är man ute mycket mera än på vintern! Dock har man sommarlov som är längre än Julov, ballt va ? Så med mitt ord "Mysigt" menar jag faktiskt, sitta & slappa i soffan med en filt, dricka varma drycker, kaffe,tee & choklad eller lika gärna varm mjölk, man känner värmen när man kommer in i lägenheten/huset,man äter värdens godaste Julmat! Herregud va gott det är & tur att det inte är en rätt, utan att det är mycket att välja på, alltså korv,ost,potatis & köttbullar osv...( Ni fattar)

Sen mysiga outfit's, varma skor, vantar, halsduk, mössa & det där!

längtar till julen då jag kan äta mig fet & jäsa & presenter & Nyår hel*ete vad det ska bli kul med Nyår planerar & föreställer mig redan (haha) Sajk!

Skola om ett par timmar vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0