- 6 december

Tjena Tjena! Var nyss på soc möte, har 2 stycken soc-"kärringar" som pratar om olika saker med mig, men ibland kan dom vara 2stycken i samma rum som mig & sammarbeta med mig, höhö. Men idag hade jag bara en & snacka om sömnproblem, fick jätte mycket papper & som ska göras hemma & skrivas & fixas... Jätte kul, hmm (?) Iaf så ska jag fixa detta (hoppas jag) & komma igång med att äta (nej jag har inga ätstörningar) Men däremot har jag svårt att hitta rutin efter som jag sover dåligt & vaknar upp dålig tid osv.. Så missar frukost & lunch & middag äter jag typ 9/10 på kvällen & det är ju inte så super duper bra.

Just nu gick jag över till Lee & Carro,Anna,Natta,Alex,Linus & Tim. Så jäkla mysigt att vara här (alltid) Men Tim drog bilen hem t Carro & Natta henka på hon skulle oxå hem. Så just nu e det bara katterna (Sigge & Missan) & jag & Linus & Lee & Alex... Venne vart Ramin är...

Så Lee håller på med maten, kanske ska hjälpa ?

/M,Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0