- 4 december

Jennifers & min 1 års dag var igår & den fira vi ej, men vi var med varann till 22.00 igår & va med några 2till & titta film. Sedan tagga vi till Ung & hade inge liv som vanligt... Tagga senare hem & jag mötte upp Simon & Lollo dom skulle till krille jag sa hejdå & drog hem & vilade. Sedan ringde det & jag hade inget att göra så jag drog vidare till Sumpan (igen) Sen så va jag där vid typ Tornparken & mötte upp Joel & Lollo, sedan gick vi promenader runt Sumpan.

mötte sedan upp Kevin,jossan,madde,chip & johannes. Vi drog runt & hade kul bara inget märkvärdigt hehe!
Drog & lalla runt i tunnelbana & massa sedan droppa vi av i Sumpan (igen) för att tagga till mig och somna & det har varit en tuff natt tro mig vi hade inge liv & va bara ute, kom he typ 05.00 Herregud normalt folk sover vid den tiden eller något...

Just nu ligger jossan & sover i min säng hon e ju skit söt!! Ska väcka henne snart... ;) <3 Peace!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0