- 20 december

Denna inlägg är för Emmis skull ingen annans hennes blogg ? www.knoke.blogg.se

Idag vakna jag försent, men det va bara pytte små lektioner dock skulle vi städa... Städa ? Usch fan vad tråkigt så jag chilla i skolan istället, sen skulle alla till Meja men jag drog ut likafort som jag kom, för Alex ringe mig och picka upp mig med bilen.. Vi drog till lötsjös pizzirea & beställde Kebab & Pizzor! Sen åkte vi hem till Alex... Ingen tim :( Han e med carro i egypien dom jävlarna.. Så alex e iaf hemma och chillar! Soft!! Sen fick jag mitt barnbidrag 1000kr gick och handla julklappar lite grann till allt & alla... Sen drog jag tillbaka till Alex så jag sitter här och chillar ska snart pallra mig hem, jag kan blogga mera när jag kommer hem!

/M, peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0