- 19 december

Kan ni fatta att det snart är Julafton? Snart Julov oxå, fyf*n vad jag längtar tills allt det sköna, slappa, vara med kompisar, handla & nyår ska firas! Bäst av allt är att få spendera så mycket tid med Jennifer min bästavän som möjligt! Längtar bara mer & mer till min största frihet, Cash & ha roligt under lovet.

Ska dra hem i morgon, eller snarare (idag) kanske får en utskällning när jag kommer hem pga av att min mobil e bort och därför har jag inte kunnat säga att jag sover bort hos en kompis, sorligt nog. Men får väl ta smällen för en gångs skull är det mitt egna fel, haha.

Orkar inte skriva mer ska dricka lite mer vatten eller något e helt uttorkad!
//M, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0