- 18 december

Igår va jag med Jennifer heladagen nästan, vi drog till Råsunda skolan med annat folk från Ängskolan & hälsa på...
Sen drog jag & jennifer & Meja till skolan, jag drog på möte med kurator & Eva, mötet blev avslutad & jag drog för att leta upp Jennifer. Man hittar henne alltid efter typ 40 sms & 8 samtal & letar runt i hela skolan, tills man hör hennes garv & skrik, haha! Vi drog hem till mig käka lite sen kom en killpolare, vi satt & chilla sen drog vi ut till sumpan & gjorde absolut ingenting förutom att vara på ungdomsgården. Vi drog hem & jag lämna av Jennifer i T-centralen & jag drog till Tim & Alex, roligt var det ändå.

Idag händer inget speciellt chilla hos Tim & Alex rulla sakta hem sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0