- 17 december

Godmorgon! igår blev det ingen bloggning, jag dampade sönder kl 02.05 kommer ihåg exakt tiden jag tryckte & slog på bärbara... Fyfan jag hatar min dator längtar till en ny! Men nu förstår ja det där med att man inte kan komma in på blogg.se det fu*kar upp sig i bland & i går var det första gången att jag blev med om något sånt där.... Knas

Jennifer åker från Vårberg exakt nu för hon ska komma hem till mig. Snällt va ? Jag menar shit det tar cirka 42min... Men f*n vilken mysig bästis man har, en riktig Homie! Mysigt, men inte lika mysigt att dra till skolan senare hahaha. Jag vaknade dock för hennes skull har vägrat att dra till skolan men om det inte vore för henne hade jag aldrig dragit till skolan såhär som jag mår... Så man ska tacka henne för att jag ens drar till skolan & pallar med!


I Love u My Baby....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0