- 14 december

- Ibland älskar jag bloggen, man kan skriva av sig sk*t mycket saker, dock privata fast det publiceras inte upp i bloggen. Men samtidigt när man inte har motivation för att blogga så blir det inga inlägg, det klart. Men ser att folk tittar in i min blogg rätt mycket, vet inte vad det är som gör det intressant med min blogg... Men kul att folket kikar in! Fast det är tråkigt utan inlägg, men jag skriver lite då & då, ni vet mina perioder då jag verkligen kan skriva f*ck you till allt i bloggen ? Haha

Men idag har jag skola jag somnade klockan 6 igår (Bolibompa tiden) Sen vakna jag 23.00 så jag har varit vaken sen dess... Usch. Ska fixa kaffe snart lär behöva skiten resten av dagen, herrå

Peace, /M


Nilsson is back on track (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0