- 3 Augusti PRIMA!

hallojsan! idag rättaresagt kl 09.00 idag har jag socmöte & man känner sig inte så taggad till det! Men man måste pallra sig dit och snacka en väldans mycket skit... Eller ja inte skit men ett ordspråk bara. BTW har fått eget rum nu gäller det att bara sova gott om nån timme eller inte alls ? Så ska det "nästadag" riva ner gammla tappetsering/färg och sedan fixa (LILA tappet) Asso urk, vad fan har mina päron för färg som inte ens passar mig va va va?! Iaf så fixa vi säng man kan iallafall ligga 2 personer i den fasst det är en säng. Så ska man fixa in tv´n och fixa upp & hänga upp lite saker och ny inköppta saker och kläder... kankse hinner på 3 veckor ?! innan skolan börjar hoppas jag asso ska fan slita i morgon med mitt jävla nya rum! Men som alla säger "vill man ha det fint får man ha tålamod" det är typ oldies som säger så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0