- 3 Augusti, OM jag va trött

TjenisPenis! Har kommit från soc och det börja kl 09.00 & det ska typ inte gå över 1 timme max! Och mitt jävla möte gick i 2 timmar FFS... Inte okej gillar inte mötens så jag blev arg och sa att jag inte skulle komma tillbaka typ, hehe men dom kommer ändå ta kontakt med mig ivarjefall som helst så bäst att man stänger av mobilen ? Okej ska inte göra det så Overkill men jag e så jävla sur venne vrf antagligen för att jag inte kan sitta och prata som normalt folk utan att stressa och massa ? Iaf när jag kom hem så somna jag direkt efter att fixat mitt rum dom som bodde här innan kan ju ta och gräva sig i arslet lite grann -.- tolererar inte att sprätta upp 4lager gammalt tappet HOLY SHIT! Jag e piss förbannad idag och önskar att jag kom ifrån denna grymma värd ibland faktiskt. MEN nu ska jag hålla mina händer i styr och fortsätta lyssna på musik! TJINGELING

PS; PEKAR GÄRNA ETT FUCK FINGER TILL SOC! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2010-08-04 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0