- 19 Augusti, IKEA

Tja i dag ska jag dra till Ikea... Engelsk dator sa texten blir lite fuckad... Vilket ni kommer att marka precis nyss. ska handla saker till mitt rum, det later faktiskt nice visst ? Ska fan ha databord, yavlor hmm tveksam om tavlar iaf, stor spegel, tecke & lakan, lampa, hyllor & jaa.. ni vet ju sjalva vad man har i sitt egna rum. Det ar javligt sent, men lagger mig alltid vid denna tid... Har somn problem, ska fan ta ett resept elr ngt sa man far medicin. Sist tog jag 1 tablett & jag lovar man dog av somn och det gjorde mig glad att jag kunde sova i ratt tid.

Det va planeringen i morgon. Btw maste kopa lite prylar till skolan, Ny vaska, skor, jacka (VINTER SNART) lite skol prylar. Sen vill jag fan bli av med bion maste ha cash... Eller sa e det bara att vanta & tanka hem den. Hmm Ratt smart ide. MIN DATOR HAR GATT SONDER... Bajs! Skit samma vad ska man gora at saken ?? ska nog ha en ny dator har salt min andra dator for 3000kr... JIPPI !!! Ska fa pengarna snart... har liksom salt den innom familjen hahahahah...! Orkar inte skriva mer ni har sakert inte fattat ett skit vad jag har skrivit... Men vi ses i morgon KANKSE ;) Elr menar IDAG HIHiiiiiih

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Sv: Tack så jätte mycket, vad roligt att du tycker om den! :)

Ha nu en riktigt fin dag!

Kram

2010-08-19 @ 12:56:16
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0