- 19 Augusti, Hänger med Carro & Jossan

Tjenixen (ännu en gång) men ville uppdatera för er, för nu har man rätt så skapligt mycket folk som läser! det e faktiskt nice. E så trött så jag skulle kunna somna framför datan right now..
Carro sitter & läser bok jossan retar carro lite hahhahahahah, typsikt Jossan ? Tim & alex spelar hon i andra rummet. E rätt så glad för mitt rum faktiskt själva temat & sköna sängen & de åh, drunknar. När jag kommer hem ska jag nog va på datan ÄNNU MERA, och sen somna min vanliga dator e sönder eller själva datan är inte sönder utan själva data sladden, suck andra gången nu usch!

Btw så kankse jag ska hänga med carro till gymnasiumet det vore kul se hur dom stora pluggar... o__O hahahah. Snart e det min tur att plugga på månad 3 dagar kvar nej orkar inte, menmen denna året ska jag ej skolka, vara i tid (försöka iaf) förra året och förr förra året skolka jag hela året kanske va i skolan 5 månader av ett helt år hade lite jobbigt när morsan försvann och grejer. 7an va lite halv jobbig skolkade MYCKET MERA skulle nästan gå om och det ångrar jag att jag gjorde. Men ibland va jag i skolan fast satt untanför lektionerna i trappan trök liv eller hur ? Jo säger desamma!

I morgon har jag inga planer precis ska kolla vad några kompisar gör. My b e för härlig måste jag berätta hon ringer mig bara för att skratta vilken bra kompis eller hur ? Hon tkr jag e en pajas med mina skämt & hon brukar ju själv flippa ur och gapa och skrika i mobilen, fast jag skriker inte behöver säga "hej" tills hon skrattar för att jag är så seriös (önödigt att veta det där om My men jag tycker det e barnsligt KUL)

SNART FYLLER JAG ÅR OM 2 MÅNADER, fett kul hoppas att alla kommer dårra.. Det blir väl:
Carro,Lee,Linus,Tim,Alex,Maj,Natta,Niklas F & hans tjej kankse. Sen kanske jag glömt någon ? Venne men ursäkta  haha. Undra vad man ska hitta på då ? käka firas fika & presenter, BÄST AV ALLT e trevligt folk helt underbart dom kommer såklart kröka hehe.. inte helt säkert men tror det thihi

Ojojoj nu strömma det ut skriver för mkt på 5 min... heähäe

PEACE!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mmajelicanorman,

sv; haha joo. tack! en äcklig digitalkamera ^^ samsung p1000 typ :)

2010-08-20 @ 00:31:15
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: T

sv,

2010-08-20 @ 12:04:26
URL: http://tessssh.blogg.se/
Postat av: T

sv, Tack ! aa, jag jar fixat komentars rutan själv ;) Kram !

2010-08-20 @ 12:05:28
URL: http://tessssh.blogg.se/
Postat av: Sv;

Haha jag var skit ful :P As trött efter skolan, jag sa till jonas att jag hade sett er men han blev typ helt förvånad och ba ''hur vet du det?'' :P

2010-08-20 @ 16:50:12
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0