- 16 augusti NIGHT!

Godnatt alla bloggläsare, statestiken stiger mycket tycker jag! Det är ju roligt. Igår glömmde jag nästan att skriva om att jag va med Jessica & jennifer igår, men innan jag drog till dom lämnade jag Linus hem & Caroline följde med, sedan gick vi ut från min port & hon va så go och snäll & bjöd mig på en cigg, sen så gick vi upp & gjorde inget åt och sen drog carro med sin far till stan tror jag eller vad det va. Så i dag börjar hon 1a ring, scary ? Nej jag vet inte hur det gick för henne faktiskt. Hoppas hon tycker det är ett bra ställe och de.

Träffade som sagt Jessica & Jennifer, det va väl om vanligt. Kul & träffa dom som vanliga fall. Längtar lite till skolan ? hmm, då kommer jag bli lättare trött & käna cash ?! Härligt! Och sen längtar jag bara till 1a ring JAG MED! För då gör man otroligt mycket mer, Övningskör håller på att ta studenten genom alla dom 3 åren & sen jobb egen lya, Åhh finns massor av saker jag längtar till när det gäller något sånt!

Nej bloggandet får vänta i morgon :D Ska kanske börja ställa en frågestund i morgon eller ? xD Peace !

Kommentarer
Postat av: tess

var med ock tävla på mion blogg..! http://tessssh.blogg.se !

Härlig blogg föresten :)

2010-08-17 @ 09:03:32
URL: http://tessssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0