- 12 augusti lite för mkt skrivning

Okej, då va man tbx igen för att blogga då? Vakna typ halv 11 det kändes hur great som hälst har bara lagt mig typ 4 eller 5 på morgonen okej vissa dagar vid 3 på morgonen då. Så det e alltid skönt att vakna på morgonen! & idag vet jag inte vad jag ska göra funderar på att göra inget och bara ta det lugnt & softa  (som alla andra dagar)

De flesta av mina kompisar drog till Ung08 antagligen några bergabarn ochså ? Jag känder verkligen inte för att dra med för jag palla inte plus att ung08 är inge för mig längre det e lite tråkigt, eller inte tråkigt om man e med rätt personer ville gärna träffa Frida men jag och hon hörde inte av sig & sen e jag inte säker på att hon ens drog till Ung08. Nästa år kanske det blir något ? Nääe hehe pallar inte räckte med förra året antar jag.

September ska jag dra till grönan med lite folk whiho får se om jag åker något tjejerna & killarna får väl tvinga / bära mig på något UTOM fritttall & tilt det värsta jag vet, har inte ens åkt aldrig funderat på det heller ska faktiskt ta lite bilder då tror jag om dom andra vill det med ?

Lite sol är det ju faktiskt idag men ändå lite små blåsigt & kallt, Bläää... Men snart vinter & snart blir man 14år gammal, vill va 15 just nu MOPPE + MERA CASH det vore hur great som helst. Orkar inte blogga det här inlägget tog 5 min för att skriva så nu e jag trött och ska ta en caffe och lite annat

HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0