- 12 augusti lång promenad !

Skulle dra ner kl 19.00 till Rissne asso donken vid typ Willys och det där. Det börja med att jag gick med Varis & Tim så satt vi på donken dom käka förutom jag hade redan ätit. Drog vi hem & mötte på Jossan & Sofie här uppe hos tim dårra. Sen så kände vi för att dra till Prisextra eller jossan ville det så då blev det jag, jossan, sofie, tim, linus & varis. Sen så gick vi utanför porten så mötte vi alla nico & said. Så drog hela bunten till prisextra!

Kom tillbaka utanför porten så kom några med en bil & typ något, så vi va sammanlagt (nu tar vi det igen) JAG, Tim, Nico o, nico n, Ramin, Jossan, Sofie, Said, Jimm eller vad han heter, Varis tror inte det va nån mer...? Btw Linus gick in för att lägga sig ;) 

PLUS ATT JAG KOM IN PRECIS NU 23.39!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0